    From: AdamS <a...@b...webpark.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputery pod lupa komisji europejskiej
    Date: Fri, 14 Jan 2005 13:12:53 +0100

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 10:58:17 +0100, bo napisał(a):

    > Nie wiem, czy zauwazyl Pan, ze specyfikacja ma dotyczyc
    > ISTOTNYCH warunkow zamowienia..
    >
    > Jesli wiec okreslasz,ze ma byc P-4 a na Athlon,
    > to powinienes wiedziec dlaczego to jest ISTOTNE.

    Proponuję na przyszłość darować sobie per Pan :)
    Bądźmy szczerzy, wszystko da się opisać inaczej albo prawie wszystko,
    tylko po co sobie życie utrudniać. Przecież każdy kupując prywatnie
    posługuje się właśnie nazwami procesorów, płyt głównych itp, bo takie
    występują w oficjalnych ofertach, a nie każdy musi znać budowę
    procesora czy chipsetu. Skoro więc nazwy procesorów są jednoznaczne,
    ogólnie zrozumiałe i szeroko stosowane to dlaczego sztucznie je
    omijać.

    --
    Pozdrawiam AdamS