    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputer firmowy a domowe licencje
    Date: Thu, 19 Jan 2006 10:57:53 +0100

    Użytkownik "B" <b...@p...BEZTEGO.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dqnja4$dol$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam działalność gosp. i kupiłem sobie komputer firmowy (laptopa z Win XP
    > Home).
    >
    > Pytanie: czy legalne jest korzystanie z takiego laptopa przez dowolnego
    > domownika (np. za pomocą innego profilu)? Założyłem, dajmy na to, 2
    > profile: FIRMA i AZOR.
    >
    > Czy mogę dla Azora zainstalować Office dla studentów, którego legalną
    > kopię on posiada, ewentualnie jakieś oprogramowanie darmowe dla zastosowań
    > domowych? Czy w razie kontroli wystarczy pokazać, że użytkownik FIRMA nie
    > uruchamiał tych programów, ani nie stworzył żadnego dokumentu za ich
> [...]

    niema czegos takiego jak kontrola oprogramowania, moze odbyc sie
    przeszukanie i wowczas policje nie interesuje
    to czy program uzywasz niezgodnie z licencj tylko fakt czy uzyskales go od
    osoby uprawnionej, jezeli tak, jestes czysty.
    Istnieje mozliwosc pozwania cie na drodze cywilnej przez microsoft co
    graniczy z cudem w takim wypadku.

    P.