  • 11. Data: 2006-01-28 07:54:48
    Temat: Re: Komornik zapukał i kwitek zostawił
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Mellow napisał(a):

    > Ale jakoś nie mogę uwierzyć, że uwierzył mi na słowo że nic nie mam swojego

    uwierzyl bo mieszkasz z rodzicami, nie pracyjesz itp. wszystko rodzice
    ci kupuja.

  • 12. Data: 2006-01-28 08:35:36
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    > uwierzyl bo mieszkasz z rodzicami, nie pracyjesz itp. wszystko rodzice
    > ci kupuja.

    W takim razie rodzicą nie mogą nic zabrać?

  • 13. Data: 2006-01-28 08:37:00
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    > bezskutecznosc to jest jesli nie maja jak sciagnac
    więc tak jest ze mną, tylko nie wiem czy jak się umarza sprawę to się odsyła
    taki raport do sądu czy tylko to że umorzono

  • 14. Data: 2006-01-28 09:35:16
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Mellow napisał(a):

    > więc tak jest ze mną, tylko nie wiem czy jak się umarza sprawę to się odsyła
    > taki raport do sądu czy tylko to że umorzono

    nie doczytalem ze jest to sprawa sadowa, tzn z sadu grockiego, w takim
    wypadku w przypadku bezskutecznosci wzywa sie do oswiadczenia wierzycila
    (sad), pisze sie z jakich powodow nie mozna wyegzekwowac naleznosci.
    czyli ktos tam nie pracuje, nie posiada ruchomosci, mieszka z rodzicami
    ktorzy go utrzymuja itp. i dopisek ze chca sprawe umorzyc itp. no i sad
    w twoim wypadku chce zmienic grzywne na areszt. a jak z tym jest to nie
    powiem do niewiem dokladnie.

  • 15. Data: 2006-01-28 09:35:32
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Mellow napisał(a):

    > W takim razie rodzicą nie mogą nic zabrać?

    nie

  • 16. Data: 2006-01-28 10:31:12
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    > w twoim wypadku chce zmienic grzywne na areszt. a jak z tym jest to nie
    > powiem do niewiem dokladnie.

    Jeszcze postanowienia nie mam ale pan w dziale windykacji czy jakoś tak
    powiedział, że odpracować nie mogę bo nie ma żadnej firmy która mnie
    zatrudni(pół roku temu pracowałem w jednej z 3 takich tj. ZUK,MPK,SOSW) i
    żebym szybko zapłacił bo tak za 3 tygodnie mogę być zatrzymany. Jak wygląda
    taka procedura? Czy mam jakiś czas na odwołanie po tym jak zapada decyzja,
    że zamieniają grzywnę na areszt? Chyba przejdę się do kuratora zawodowego bo
    oni już są bardziej normalni

  • 17. Data: 2006-01-28 13:58:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mellow wrote:
    > Jeszcze postanowienia nie mam ale pan w dziale windykacji czy jakoś tak
    > powiedział, że odpracować nie mogę bo nie ma żadnej firmy która mnie
    > zatrudni

    To od kiedy bezrobocie sięgnęło 100%? Pewnie miał na myśli, że nie ma firmy
    w której możesz pracować _zamiast_ spłacać. Natomiast w Polsce jest sporo
    firm w których możesz pracować, żeby mieć z czego spłacić. Ale to już nie w
    sądzie załatwiasz.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 18. Data: 2006-01-28 17:42:13
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

> [...]
    > firm w których możesz pracować, żeby mieć z czego spłacić. Ale to już nie

    W takim Radomiu gdzie bezrobocie wynosi ~30% to jest naprawdę ciężko znależć
    coś prócz agencji pracy tymczasowej i roznoszenia ulotek. Powiedział mi że
    nie ma firmy która zatrudnia na prace społeczną i mnie okłamał. Pisałem
    maila do ośrodka w którym odrabiałem raz i tam cały czas można pracować mi
    powiedziano, że od września nie przyjmują :] Jak ma wyglądać podanie o
    zmianę grzywny na prace społeczne?