    Date: Sun, 03 May 2015 13:22:10 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.

    W dniu 03-05-15 o 12:04, Shrek pisze:

    > To jak - wszystko było zgodnie z prawe, tylko mimo znanego faktu
    > "solidarności zawodowej" przypieprzyli się kolejno prokurator, kumple z
    > izby komorniczej i na końcu minister? Przecież podobno nawet mimo, że
    > wiedzieli, że to nie dłużnika, to nie tylko mieli obowiązek tą wiedzę
    > zignorować, ale wykonywać polecenia "wierzyciela". No więc, skoro o, by
    wykazać,żepozostali są wspanialzyczałai.
    > wszystko było tak fajnie, to dlaczego sprawa się pierdolneła z hukiem?
    > Prokurator, kumple i minister niesłusznie oskarżyli kolegę?

    Tej konkretnej sprawy nie bronię. Swoje stanowisko już tu opisywałem,
    ale teraz co do tego Twojego ostatniego wniosku. Przy nagonkach
    medialnych często jest tak, że poświęca się kozła ofiarnego, by wywołać
    wrażenie, że to tylko jeden nieprawomyślny, a pozostali są super.

    Natomiast wnosząc po Twoim celnym podsumowaniu, to moim zdaniem było
    tak. Komornik nie nadzorował asesorów. Kancelaria prawna asesorów
    zakrzyczała. Przy okazji wszyscy biorący udział w przedsięwzięciu byli
    zadowoleni, by były z tego pieniądze i pozornie wszystko wyglądało lege
    artis.