eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 15 Mar 2015 13:53:49 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 21:38:14 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > Obawiałem sie, ze tego nie rozumiesz i ze to pytanie padnie.

    > Cwiczysz demagogie? Ale na mnie to nie robi wrazenia...

    > Tak, to jest złodziejstwo.

    > Piszesz o konkretnej sprawie czy tak ogolnie?

    > Oj ci biedni komornicy nie potrafiący sie zjednoczyc i przedstawic
    > propozycji legislacyjnych.
    > Nie macie jakis swoich przedstawicieli? Jakeijś izby komorniczej czy czegos
    > takiego?

    Wiesz, uważam że z propozycjami powinni występować ci którzy mają w tym interes. Nikt
    bowiem lepiej niż oni sami nie będzie wiedział co im jest potrzebne. Komornikom ta
    sprawa jest obojętna, gdyby samorząd się tym zajął to jeszcze by tylko przedstawiono
    że coś chce na tym ugrać dla siebie (a w szczerość intencji nikt by nie uwierzył - co
    by przekreśliło jakiekolwiek szanse na zmianę przepisów).
    Nie uważasz że byłoby lepiej gdyby ludzie przestali zajmować się pierdołami tylko
    głosowali na tych którzy bronią ich interesów?