eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-15 21:13:54
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 marca 2015 23:47:25 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > publicznej -=
    > dokonywany=
    > tys=
    >
    > Co może zrobić z udziałem 51% w samochodzie nowy właściciel (takiego
    > udziału)? Korzysta z niego tylko w czwartki, piątki i soboty?
    >
    > --
    > Marek

    Nie spotkałem się z sytuacją by bank chciał jeździć takim samochodem (może wystąpić o
    zniesienie współwłasności ale nie spotkałem się z tym by tak zrobił). Ten który
    kupuje udział ma cały samochód a jak jest wystarczająco bezczelny to jeszcze co rok
    wzywa bank by się dołożył do ubezpieczenia i przeglądu. ;)