eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 14 Mar 2015 13:07:09 -0700 (PDT)
    <mdukl4$fei$2@node2.news.atman.pl> <mdulr5$ese$1@news.agh.edu.pl>
    <mdvu14$id9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>
    <me1b4t$u8$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 13:33:22 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Myrdin"

    > Rozumiem że już brak Ci argumentów. OK, nie musisz się wprost do tego
    > przyznawać.
    > ---
    > Jak jesteś taki dobry to czemu nie odeprzesz argumentu, że znajdowanie się
    > na terenie nie wypełnia przesłanek władania. MZ bardzo słuszny argument.

    A skąd wiesz gdzie był?
    W mediach pojawiła się informacja że asesor przedstawił zdjęcie satelitarne jako
    uzasadnienie zajęcia. Samo zdjęcie to trochę mało, zapewne było uzupełnione jakąś
    mapką geodezyjną bądź czymś podobnym (bo tylko wtedy można na jego podstawie coś
    wnioskować).
    Dłużnik i jego szwagier mieszkają w innych budynkach ale ciągnik nie mieszka, stał
    podobno w jakimś budynku gospodarczym - pierwsze pytanie czyj był ten budynek? W tym
    przypadku ewidentnie pierwotna działka była dzielona (stąd numeracja), skąd wiesz jak
    poprowadzono granice?
    Gdy działki są dzielone w rodzinie to często ludzie się tym zbytnio nie przejmują.

    Sprawa następna, nawet jeśli ciągnik stał na posesji szwagra dłużnika to czy
    ktokolwiek zaprzeczył że dłużnik z tego ciągnika korzystał? Nie! Nikt nie zaprzeczył.
    Chyba nawet szwagier dłużnika przyznał że pożyczał ten ciągnik dłużnikowi. Więc masz
    drugie pytanie, czy nie ma tu władania (współwładania)?

    A pominąłem tę kwestię ponieważ nie jest dla mnie aż tak ważna ta konkretna sprawa,
    ważne jest pokazanie jakie jest prawo.