eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Date: Thu, 12 Mar 2015 15:21:48 +0100

    W dniu 2015-03-12 o 15:17, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Jaki przepis tego zabrania?

    Taki, który nakazuje zająć ruchomości będące we władaniu dłużnika, a nie
    będące własnością dłużnika.

> [...]
    > nienormalnym kraju jestesmy, a sam za normalnego sie uwazam, wiec
    > dzwonie na policje. Funkcjonariusze przyjezdzaja, legitymuja wszystkich,
    > patrza na samochod na lawecie, na wyrok sadu, na moj dow. rejestracyjny
    > i...
    > I no wlasnie co:
    > a) powinni komornikowi kazac wyp' w podskokach
    > b) poddaja badaniu alkomatem komornika
    > c) stwierdzaja probe zaboru mienia i zamykaja komornika
    > Ja innych mozliwosci nie widze. Czy poszkodowany ich nie wezwal, czy
    > byli w zmowie ze zlodziejem-komornikiem?

    Może poczytaj w końcu przepisy i dowiedz się, jaka jest wówczas droga
    odwoławcza?

    > Bo kazdy ma czas, zeby latac po sadach, ktore na zlozenie odwolania daja

    Ależ nie musi, nie ma obowiązku dbać o swoją własność.

    > pol godziny, a sobie na rozprawe pol wieku. Zrozum czlowieku, ze
    > sytuacja, w ktorej obywatel musi sie bronic przed panstwem, a nie
    > panstwo broni obywatela, prowadzi do upadku panstwa. No chyba, ze
    > uwazasz, ze "to panstwo (Polska) istnieje tylko formalnie" jak to
    > stwierdzil podsluchany minister Sienkiewicz.

    Najgorsze jest to, że ktoś, kto się nie zna, uznaje, że przepisy są
    takie, jak mu się wydaje że być powinny (tak zwany chłopski rozum) i
    chce, aby wszyscy wokół stosowali jego wyobrażenie o prawie, a nie
    uchwalone przepisy.

    Przecież nie dyskutujemy o tym jakie mamy propozycje zmian w prawie,
    tylko jakie przepisy są tu i teraz.

    --
    Liwiusz