eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-11 22:04:48
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 marca 2015 21:53:59 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Myrdin"
    > OK, rozumiem że byłoby najlepiej gdyby komorników w ogóle nie było.
    > ---
    > Nie wiem czy najlepiej, ale lepiej pewnie tak. :-) Przynajmniej póki mowa o
    > długach, które ściągają bo niby muszą a nie dlatego, że jest to słuszne.

    A kiedy ściąganie długów nie jest słuszne? Poza tym o tym co jest słuszne decydują
    sądy, gdy sprawa trafia do komornika to już żadna strona nie powinna mieć wątpliwości
    jak ma się zachować.

    > Czy możesz to powiedzieć dzieciom którym jeden z rodziców "zapomina" dać
    > pieniądze na jedzenie?
    > ---
    > Jakim k... dzieciom ?! Piłeś ?

    A słyszałeś o sprawach alimentacyjnych?

    > "Komornik nie zabiera, komornik oddaje."
    > ---
    > Kat też nie odbiera życia tylko daje :-) Wieczne daje :-)

    By pojawił się komornik to najpierw dłużnik musiał się zadłużyć. Następnie musiał
    uporczywie odmawiać zapłaty długu. To jest według Ciebie ten wzór moralnego
    zachowania?