  • 1. Data: 2009-06-27 21:58:37
    Temat: Komornik-stara pralka i komputer
    Od: "p...@w...pll" <p...@v...pl>

    Czy komornik zajmuje stare sprzęty AGD które są niezbędnbe w domu-
    pralka ,lodowka..stary komputer.Słyszalem ze są to sprzęty pierwszej potrzeby
    (moze nie komputer)

    Pozdrawiam Pawel

  • 2. Data: 2009-06-28 09:38:42
    Temat: Re: Komornik-stara pralka i komputer
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "p...@w...pll" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czy komornik zajmuje stare sprzęty AGD które są niezbędnbe w domu-
    > pralka ,lodowka..stary komputer.Słyszalem ze są to sprzęty pierwszej
> [...]

    Raczej nie, ale jak będą warte po kilka tysięcy to zajmie. Zreguły KS nie
    zajmuje ruchomości, które są małej wartości. Nawet auto, gdzie koszty
    zajęcia i licytacji będą wyższe niż suma uzyskana z licytacji

  • 3. Data: 2009-06-28 19:55:03
    Od: m...@p...onet.pl

    > Raczej nie, ale jak będą warte po kilka tysięcy to zajmie. Zreguły KS nie
    > zajmuje ruchomości, które są małej wartości. Nawet auto, gdzie koszty
    > zajęcia i licytacji będą wyższe niż suma uzyskana z licytacji
    Tak przy okazji. A mieszkanie, jeżeli jest jedynym mieszkaniem, czyli
    zajęcie=de facto eksmisja na bruk ?

  • 4. Data: 2009-06-28 20:06:26
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <7...@n...onet.pl>,
    m...@p...onet.pl says...>
    > Tak przy okazji. A mieszkanie, jezeli jest jedynym mieszkaniem, czyli
    > zajecie=de facto eksmisja na bruk ?

    Zajecie nie oznacza eksmisji, zajecie oznacza ze nieruchomosc zostanie
    wystawiona na sprzedaz. Jesli ktos ja kupi, to staje sie wlascicielem i
    wtedy musi zajac sie eksmisja, ze wszystkimi z tym zwiazanymi
    atrakcjami.