  • 1. Data: 2009-06-27 20:59:12
    Temat: Uciążliwy skład obok mojej działki
    Od: ML <m...@i...pl>

    Witam,
    mam pytanie. Sąsiad na działce obok mojej założył sobie skład do
    swojej działalności gospodarczej. Zajmuje się układaniem kostki. Sam
    nie mieszka na tej działce, tylko kilka domów dalej. Na działce obok
    mojej przechowuje kostkę brukową, kamienie, piasek, palety itp. Póki
    ten skład był mały i niewiele się działo, to było do zniesienia, ale
    obecnie systematycznie powiększa powierzchnię "placu" (wykłada go
    takimi wielkimi betonami), ruch się robi coraz większy, z ładnej
    łączki robi się betonowe pobojowisko, widok z okien średni, a do tego
    przyjeżdżają rano auta no i jest huk i kurz przy ładunku/rozładunku.

    Pytanie - czy istnieje jakiś przepis mówiący ile metrów od działki
    sąsiada można coś takiego prowadzic? Lub ile metrów od domu/okien?

    Co mogę zrobic, aby ograniczyc jego ekspansję? Czy interweniowac jakoś
    przez gminę ? W miarę możliwości chciałbym zrobic to anonimowo....

    Pozdrawiam,
    ML

  • 2. Data: 2009-06-27 21:18:49
    Temat: Re: Uciążliwy skład obok mojej działki
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ML napisal:
    [ ciach ]

    Pofatyguj sie do gminy i sprawdz, jaki status ma ta dzialka,
    a w szczegolnosci, czy jest dopuszczone prowadzenie dzialalnosci
    produkcyjnej oraz jaki minimalny obszar trzeba pozostawic
    wegetacji. A potem napusc na goscia PINB. Zreszta <detektyw>
    najlepiej ci poradzi :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek