    From: Szmul Szmulewicz <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik sądowy a drugi wierzyciel
    Date: Fri, 15 Dec 2006 14:26:39 +0100

    Rex powiada:

    [..]

    Możesz przeprowadzić egzekucję bez udziału drugiego wierzyciela, jednak
    powinieneś przekazać mu przypadającą na niego część wyegzekwowanej kwoty.
    Inaczej ryzykujesz zarzutem dopuszczenia się przestępstwa przywłaszczenia.

    Sprawa się dodatkowo komplikue przy nieśmiałym założeniu, że jesteście
    wspólnikami spółki cywilnej, a wierzytelność wynika z działalności
    gospodarczej. Wtedy odradzałbym też korzystanie z własnego konta prywatnego
    - bo do tego może jeszcze dojść odpowiedzialność karno - skarbowa.

    Szmul Szmulewicz