  • 31. Data: 2011-01-28 13:08:27
    Temat: Re: Komornik sądowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 14:06, kam pisze:

    > też mógł wysłać pustą kopertę ;)
    > doręczyć przez komornika albo notariusza

    Też mogli wysłać pustą kopertę :)

    Doręczyć (przez kogoś) bezpośrednio z potwierdzeniem odbioru na kopii.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2011-01-28 13:30:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 14:08, Liwiusz pisze:

    > Też mogli wysłać pustą kopertę :)
    >
    > Doręczyć (przez kogoś) bezpośrednio z potwierdzeniem odbioru na kopii.

    Z asystą plutonu egzekucyjnego. :):)

    --
    spp

  • 33. Data: 2011-01-28 14:50:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    spp <s...@o...pl> naskrobał/a w news:ihugdf$274$1@news.onet.pl:

    > Z asystą plutonu egzekucyjnego. :):)

    Lepiej przynajmniej reporterów 3 stacji TV.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 34. Data: 2011-01-28 15:41:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 4:43 AM, Liwiusz wrote:
    > Umowa z mocy prawa (a może też i z mocy regulaminu - w telekomach są
    > takie zapisy bodajże) rozwiązuje się z dniem śmierci.

    z mocy jakiego prawa?

  • 35. Data: 2011-01-28 15:45:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 16:41, witek pisze:

    > z mocy jakiego prawa?

    A o jakiej umowie mówimy? Sprzedaży? Zleceniu?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2011-01-28 17:24:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 9:45 AM, Liwiusz wrote:

    > A o jakiej umowie mówimy? Sprzedaży? Zleceniu?

    ogólnie i szczególnie
    z mocy jakie prawa umowa wygasa ze smiercia jednej ze stron?

    w szczegolnosci
    prowadzenie konta bankowego
    umowy typu prad, gaz telefon, kablowka
    zlecenia, umowy o dzielo
    moze dorzucmy jeszcze do tego, bo to ciekawy przypadek umowy edukacyjne,
    zaierane ze studentami na płatnych studiach.

    ?

  • 37. Data: 2011-01-28 19:06:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Znając bałagan w ZE, oni by się sądzili ze zmarłym, a znając bałagan w
    > sądach, sprawa by się toczyła dwa lata, zakończyła wyrokiem zaocznym i
    > nikt by się nie zorientował, że klient już nie żyje.

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    piękne:)

  • 38. Data: 2011-01-28 21:02:37
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ihu50q$oft$1@inews.gazeta.pl...

    > A co Ciebie obchodzi ich regulamin?
    >
    > Jakby w nim napisali, że klient musi co miesiąc przyjść do prezesa,
    > potem kucnąć i zaśpiewać piosenkę o młodym robocie, to też byłbyś taki
    > chętny?

    Byłby chetny, co więcej, musiałby to robic jesliby ten regulamin
    zaakceptował. A akceptuje regulamin podpisując umowę.

  • 39. Data: 2011-01-28 21:04:55
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Ale ty nie składaj wniosków tylko wypowiedzenie, o treści (niech
    > skoryguje ktoś jeżeli byka strzelam), "jako spadkobierca XXXX (w
    > załączniku akt zgonu oraz cośtam nabycia spadku), niniejszym wypowiadam
    > umowę NNNNNN z dnia DDDDDD między XXXXXX a zakładem, z zachowaniem
    > umownego okresu wypowiedzenia, tj. z dniem D2D2D2D2". podpis, złożyć za
    > potwierdzeniem na kopii lub wysłać poleconym (najlepiej za
    > potwierdzeniem odbioru).
    >
    > I piłka jest po ich stronie.

    Ja zrobiłbym to prościej, bo po co wychylac się z tym, że jako spadkobierca
    przejąłes tez pewne zobowiązania zmarłego.
    Napisałbym po prostu zawiadomienie o smierci własciciela mieszkania
    dołączając świadectwo zgonu. W tej sytuacji umowa ulega rozwiązaniu.

  • 40. Data: 2011-01-28 21:10:26
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Lombardo" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Kim Ty jesteś, że tak zależy Ci na przepisaniu? Niech się o to martwi
    > lokator.
    >
    > --
    > Liwiusz

    ja jestem spadkobiercą, czyli umowy i wynikające z nich długi przejdą
    na mnie, a oni są właścicielami lokalu w który zmarła osoba mieszkała

    Domyslam się, że boisz się, że własciciele mieszkania zuzywają teraz energię
    na konto zmarłego.
    A zatem zawiadamiasz (listem poleconym z ZPO), albo składając osobiście z
    potwierdzeniem zawiadomienie o smierci odbiorcy pradu.
    Od tej chwili sprawą zakładu energetycznego jest niedopuszczenie do poboru
    prądu, czyli odciecie dopływu pradu