    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik - nadp?ata i brak zmiany adresu do korespondencji
    Date: Tue, 14 Jan 2014 23:34:50 +0100

    Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:lb4b3i$f45$1@node1.news.atman.pl...

    > To Ty musisz zadbać o to, żeby PGNIG mógł się z Tobą prawidłowo
    > skontaktować.

    Celna odpowiedź, ale jeśli prazownik PGNiG nie wpisał do umowy adresu
    zameldowania, no to też można uznać, ze nie do końca zrobili wszystko, co
    się dało.

    > Jeśli oni zmienią swój adres to wierz mi, na pewno Cię o tym poinformują
    > ;)

    > W kontekście całej sprawy można to rozliczyć ale na zasadzie odliczenia
    > od Twojego aktualnego zobowiązania wobec PGNIG.

    Zacznijmy od tego, że faktycznie należałoby rozliczyć, komu się co należy.
    Bo o ile faktury z prognozami są jakimś tam zwyczajem, to już nakaz zapłaty
    za prognozę bez sprawdzenia, ile zużyto, to już conajmniej lekka przesada.