eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomornik - nadpłata i brak zmiany adresu do korespondencji › Re: Komornik - nadp?ata i brak zmiany adresu do korespondencji
  • Data: 2014-01-14 22:44:10
    Temat: Re: Komornik - nadp?ata i brak zmiany adresu do korespondencji
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dokładnie o to chodziło - PGNiG chciał ściągnąć licznik, a kontaktu nie
    > miał. PGNiG tytuł wykonawczy otrzymał na ściągnięcie licznika. W umowie
    > oczywiście jest zapis jak byk, że odbiorca informuje o zmianie adresu do
    > korespondencji oraz zameldowania, niemniej jednak nikt przy podpisywaniu
    > umowy nie spisał z dowodu adresu zameldowania (niedopatrzenie PGNiG). W
    > trakcie rozprawy sądowej PNGiG podnosiło, że robiło wszystko aby się
    > skutecznie skontaktować, tzn.
    > PGNiG zwróciło się do Urzędu Miasta o stały adres zameldowania i podobno
    > otrzymało ten sam niewłaściwy adres, który mieli podany jako adres do
    > korespondencji.

    To Ty musisz zadbać o to, żeby PGNIG mógł się z Tobą prawidłowo
    skontaktować.
    Jeśli oni zmienią swój adres to wierz mi, na pewno Cię o tym poinformują ;)

    > Opłaty za faktury były dokonane.
    >
    > Dodatkowo aktualnie przy ściągnięciu licznika okazało się, że ponad 200m3
    > jest MNIEJ na liczniku niż wynika z zapłaconych faktur. Tym samym można
    > stwierdzić, że ściągnięcie licznika może być narażeniem na niewłaściwe
    > gospodarowanie swoim majątkiem - gdyż PGNiG otrzymało opłaty za paliwo,
    > którego wykorzystanie w tym momencie jest niemożliwe.

    W kontekście całej sprawy można to rozliczyć ale na zasadzie odliczenia od
    Twojego aktualnego zobowiązania wobec PGNIG.

    --
    pozdrawiam, wromek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1