    From: "Tomasz Kikowski" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Date: Wed, 7 Aug 2002 21:40:52 +0200

    > Zastanów się nad tym komu szkodzę jeśli nie zapnę pasów?

    szkodzisz spoleczenstwu
    jesli ulegniesz wypadkowi (malemu) takiemu ktory na nasze nieszczescie nie
    zginiesz do konca swego parszywego zycia bedziemy ci palcic za leki,
    rehabilitacje i leczenie pozniej rente i tak dalej
    w sumie potezne koszty ktorych ty nigdy nie splacisz bo nie bedziesz zdolny
    do pracy itd

    poprostu taniej jest wprowadzic nakaz zapinania pasow bo to moze uratowac ci
    zdrowie i nasze pieniadze