    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Date: Mon, 5 Aug 2002 18:31:29 +0200

    > Hmmm... poza tym, że przydałby się przed tym delimiter, to ciekawa
    > myśl

    Witam
    Według mnie 5 lat Cię mogą ścigać, bo chyba tyle czasu musisz przechowywać
    dowód wpłaty.
    Ale jeśli nie zapłacisz to US urwie Ci ten szmal jak tylko spróbujesz
    odzyskać nadpłacony podatek osobisty.
    Oni sporo sobie liczą za egzekucję (nie zapłaciłem kiedyś mandatu 50 zł a
    przy odbiorze podatku wyszło ponad 2 razy tyle).
    Szaremu człowiekowi trudno jest uciec przed zachłannym fiskalizmem, a czas
    działa na jego niekorzyść.

    Pozdrawiam
    JarekT

    PS. Sorry za lamerkę, ale co to jest delimiter i jaką spełnia rolę? (Czy to
    te 2 dywizy przed sygnaturką?)