  • Data: 2004-09-07 18:05:59
    Temat: Re: Komornik i zawiadomienie o wszczęciu egzekucji.
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cytuję:
    >
    > "spłata długu za potwierdzeniem z datą wsteczną np. 3 miechy
    > temu. Następnie wizyta u komornika z dowodem wpłaty"
    >
    > Kodeks karny:
    >
    > "inna osoba uprawniona do
    > wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do
    > okoliczności mającej znaczenie prawne,"
    >
    > Wystarczy, czy mam wyjaśnić w bardzo prostych słowach? Może
    > mam napisac komentarz, jesli myslenie ci nie wychodzi?

    Dzieki za interesujaca dyskusje, ale wlasciwie co to moja znajoma moze
    zrobic ?
    Isc pogadac z komornikiem, ze splaca wierzycielowi i zeby dal jej spokoj czy
    on raczej na to nie pojdzie ?
    Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale jakby nastapilo splacenie wierzyciela
    bez udzialu komornika to komornik obciaza wtedy wierzyciela kosztami i ten
    zada ich od dluznika ? bo wtedy i tak dluznik zaplaci oplate egzekucyjna.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN.