  • 1. Data: 2004-04-19 14:24:43
    Temat: Komisyjne otwarcie przesylki na poczie
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Witam,

    Gdzie znajde jakies regulacje dot. komisyjnego otwarcia
    przesylki (paczki) na poczcie? Dzis kobieta upierala
    sie ze moge takie cos zrobic tylko gdy paczka nie jest
    za pobraniem, bo jak za pobraniem to nie ma szans. Wydaje
    mi sie ze im sie nie chcialo babrac w przypadku ew. reklamacji
    czy niezegodnosci zawartosci z oczekiwana i po prostu
    mnie splawily.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 2. Data: 2004-04-19 14:26:03
    Temat: Re: Komisyjne otwarcie przesylki na poczie
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Borszczuk wyskrobał(a):
> [...]
    > mi sie ze im sie nie chcialo babrac w przypadku ew. reklamacji
    > czy niezegodnosci zawartosci z oczekiwana i po prostu

    O ile się nie mylę (ale podstaw prawnych tutaj nie znam), to jak jest paczka
    za pobraniem, to najpierw płacisz, a potem możesz spisywać protokół. Na
    poczcie powinny być odpowiednie druki do tego.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-19 20:43:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisal w
    wiadomosci news:c60n94$dnq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Z tego co wiem paczke komisyjnie sie otwiera, o ile jest uszkodzona.

  • 4. Data: 2004-04-21 09:59:34
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisal w
    > wiadomosci news:c60n94$dnq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Z tego co wiem paczke komisyjnie sie otwiera, o ile jest uszkodzona.

    Prasa opisywala przyklad czlowieka "oszukanego na xxxxx"

    Podejrzana paczke otworzono PO zaplaceniu - komisyjnie,
    okazalo sie ze zawartosc nie odpowiada opisowi,
    wezwano policje, i forsa do nadawcy nie poszla...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-04-21 10:15:57
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    bosz wrote:

    > Podejrzana paczke otworzono PO zaplaceniu - komisyjnie,
    > okazalo sie ze zawartosc nie odpowiada opisowi,
    > wezwano policje, i forsa do nadawcy nie poszla...

    Pytanie brzmi: czy można paczkę komisyjnie zapakować przed wysłaniem?
    Bo w powyższej sytuacji zawartość paczki mógł podmienić nie tylko
    nadawca, ale i pracownicy poczty.

  • 6. Data: 2004-04-21 11:39:01
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    jureq wrote:

    > Pytanie brzmi: czy można paczkę komisyjnie zapakować przed wysłaniem?
    > Bo w powyższej sytuacji zawartość paczki mógł podmienić nie tylko
    > nadawca, ale i pracownicy poczty.

    Przeciez odbiorca byl "w komisji"

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-04-21 11:48:32
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    bosz wrote:

    > Przeciez odbiorca byl "w komisji"

    Tej odpowiedzi nie rozumiem. Ja nie sugeruję, że podmiany dokonała
    komisja tylko pracownicy poczty na całej trasie od nadawcy do odbiorcy