  • 1. Data: 2004-04-19 14:16:21
    Temat: Odp: DG, kursy, szkolenia - wartość certyfikatów
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Pierwiosnek <p...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c60il5$jc5$...@n...onet.pl...
    > Witam,
    > Moje pytanie może wydać się naiwne, ale zaryzykuję i je zadam: czy jeśli
    > ktoś ma jednoosobową DG i świadczy usługi edukacyjne (w tym kursy
    > komputerowe), to jaką ma wartość wystawiony przez taką osobę certyfikat
    > zaświadczający o ukończeniu danego kursu?

    Prawnie zadna, rynkowo - zalezy od tego jaka maja marke Twoje uslugi.

    Pytam w kontekście tego, że np.
    > wiele ludzi jest niejako zmuszonych przez realia panujące na rynku pracy
    > kończyć różne kursy i z reguły kierują się oni do dużych znanych firm,
    > wychodząc z założenia, że certyfikat ukończenia ma wtedy większą wartość.
    > Jak to wygląda od strony prawnej? Czy np. nauczyciel podążając ścieżką
    > awansu zawodowego może wybrać kurs w dużej, znanej firmie lub też w małej
    > jednoosobowej i certyfikaty te będą miały podobne znaczenie (podobną
    "wagę"
    > dołożą do nauczycielskiej "teczki")?

    tylko "rynkowo", zalezy czy pracodawca slyszal o jakiejs firmie i jedna ceni
    itd.
    jest to kwestia uznaniowa..przy ocenie aplikacji kandydata

    Prawnie sa uznawane niektore certyfikaty (np zwalniaja od egzminu w
    ministerstwie - FCE, AEC, TOEFL), ale raczej nie slyszalem o uznaniu
    certyfikatu prywatnego jakiejs firmy.

    pozdrawiam mdr

  • 2. Data: 2004-04-19 15:04:58
    Temat: DG, kursy, szkolenia - wartość certyfikatów
    Od: Pierwiosnek <p...@o...pl>

    Witam,
    Moje pytanie może wydać się naiwne, ale zaryzykuję i je zadam: czy jeśli
    ktoś ma jednoosobową DG i świadczy usługi edukacyjne (w tym kursy
    komputerowe), to jaką ma wartość wystawiony przez taką osobę certyfikat
    zaświadczający o ukończeniu danego kursu? Pytam w kontekście tego, że np.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Pierwiosnek