  • Data: 2009-05-02 17:15:35
    Temat: Re: Kolekta na opłacenie kary ?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Nie. Całość pieniędzy, że zbiórek jest przekazywana " w górę".
    > Pogadaj z księdzem jak to jest.
    > Ksiądz swoją pensję dostaję oficjalnie, przez "księgowość".

    :)
    O tym akurat wiem, dlatego uważam że bardzo trudno byłoby skazać księdza
    bo jedynym dowodem byłyby jego słowa iż to pieniądze na grzywnę. One i
    tak po zbiórce trafiłyby do wspólnego kotła, czy wróciłyby do niego? ak
    to udowodnić? A czy biskup wydzielając księdzu więcej niż zwykle aby
    mógł zapłacić grzywnę nie popełniłby też wykroczenia>

    Tak, tak - trochę to teoretyzowanie. :)

    --
    spp