  • Data: 2013-09-23 22:36:24
    Temat: Re: Kolejny amber gold?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście datowanym 22 września 2013 (17:48:44) napisano:

    > Ja też jestem zwolennikiem tej zasady, ale tu tego nie ma. O ryzyku nie
    > ma nic wspomniane.

    Jak to nie ma? Już na pierwszej stronie czytamy:
    "Po trzech tygodniach możesz już wypłacić swoje zyski w dowolnym
    momencie. Możesz też "trzymać" je dłużej i poczekać na ich
    cotygodniowy wzrost, ale nikt nie gwarantuje, że nie zostaniesz z
    niczym."

    > Sprytne = nieuczciwe. Jak ktoś mówi coś wprost, to znaczy, że nie ma nic
    > do ukrycia. Jak ktoś kręci to nie jest uczciwy.

    Bezczelne straszliwie, ale na swój sposób - uczciwe.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub