  • Data: 2014-02-07 00:02:10
    Temat: Re: Kolejny Pobieraczek
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam, że też czekam :) (na "paragraf", choć tam są artykuły akurat).
    Niech będzie - na szybko i "paragraf" się znajdzie.
    :)

    > Na początek, sprawca zapoznaje się z treściami nie przeznaczonymi
    > dla niego, łamiąc tajemnicę korespondencji.
    Na początek, to "firma" próbuje wyłudzić dane osobowe, których mam święte
    prawo bronić.
    Potem próbuje wysyłać umowę, "zapytanie ofertowe" lub SPAM w nie
    zakamuflowanej postaci na podane fałszywe dane.
    Oczywiście te "oferty" nie dochodzą, więc nie ma mowy o łamaniu tajemnicy
    korespondencji.
    Zupełnie innym przypadkiem jest oficjalna korespondencja z mojej strony.
    Jeżeli w takim przypadku posługuję się świadomie fałszywymi danymi w celu
    np. uzyskania korzyści, to oczywiście zgadzam się, że takie zachowanie jest
    karygodne.

    > Czyni to poprzez wprowadzenie korespondenta w błąd, świadomie :P
    Wręcz rzekłbym, że bardzo świadomie, ale ta świadomość kosztowała mnie
    "odspamianie" konta pocztowego przez kilka lat.
    BTW
    Powoli dojrzewam do decyzji rozpoczęcia "odspamiania" realnej skrzynki
    pocztowej, bo to co w niej znajduję zaczyna mnie już męczyć.
    Pozdrawiam.
    WOJO