  • 51. Data: 2019-12-28 00:10:32
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.12.2019 o 21:52, cef pisze:

    > Mało spostrzegawczy jesteś.

    bezczelni w Peace kończą jak trzeci bliźniak Dorn, idą do bliźniaków z
    TVN i GW, poza tym jest bat na bezczelnych w Peace w postaci CBA i IPN:)

  • 52. Data: 2019-12-28 06:35:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-28 o 00:10, u2 pisze:

    > bezczelni w Peace kończą jak trzeci bliźniak Dorn, idą do bliźniaków z
    > TVN i GW, poza tym jest bat na bezczelnych w Peace w postaci CBA i IPN:)

    Spójrz szerzej. Nie tylko na dwie partie.

  • 53. Data: 2019-12-28 10:25:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.12.2019 o 06:35, cef pisze:

    > Spójrz szerzej. Nie tylko na dwie partie.

    reszta jest na śmietniku historii, merdia pompują w pełomafię, a Peace
    ma Kurwizję:)

  • 54. Data: 2019-12-28 11:30:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-28 o 10:25, u2 pisze:

    > reszta jest na śmietniku historii, merdia pompują w pełomafię, a Peace
    > ma Kurwizję:)

    Polityka to nie tylko Polska.
    Poza tym co jakiś czas z tego śmietnika
    historia kogoś wypluwa.

  • 55. Data: 2019-12-28 13:10:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.12.2019 o 11:30, cef pisze:

    > Polityka to nie tylko Polska.
    > Poza tym co jakiś czas z tego śmietnika
    > historia kogoś wypluwa.

    pomimo skrajnie niekorzystnego położenia geograficznego, pomiędzy dwoma
    totalitaryzmami i z piątą kolumną niemiecką, ruską, żydowska itp itd,
    Bolandę czeka świetlana przyszłość, założymy się ?:)

  • 56. Data: 2019-12-28 13:37:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-28 o 13:10, u2 pisze:

    > pomimo skrajnie niekorzystnego położenia geograficznego, pomiędzy dwoma
    > totalitaryzmami i z piątą kolumną niemiecką, ruską, żydowska itp itd,
    > Bolandę czeka świetlana przyszłość, założymy się ?:)

    Zdefiniuj co to jest świetlana przyszłość, to może
    się zdecyduję na zakład.

  • 57. Data: 2019-12-28 16:09:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > De facto tak. Zwykle lekarz przyjmuje za dostęp do infrastruktury
    > medycznej dużo bardziej niż za cokolwiek związanego z jego wiedzą
    > lekarską.

    Ale dostęp do infrastruktury NFZ opłaca.

    > Dodatkowo, w szerszym kontekscie, można się pewnie jeszcze zastanowić co
    > to za czyn i czy zabroniony, jeśli ktoś bez zgody pracodawcy używa
    > zasobów tego pracodawcy w celu osiągniecia prywatnej korzyści.

    Jest do tego specjalny przepis - art. 296a kk. Kto, pełniąc funkcję
    kierowniczą w jednostce organizacyjnej wykonującej działalność
    gospodarczą lub pozostając z nią w stosunku pracy, umowy zlecenia lub
    umowy o dzieło, żąda lub przyjmuje korzyść majątkową lub osobistą albo
    jej obietnicę, w zamian za nadużycie udzielonych mu uprawnień lub
    niedopełnienie ciążącego na nim obowiązku mogące wyrządzić tej jednostce
    szkodę majątkową albo stanowiące czyn nieuczciwej konkurencji lub
    niedopuszczalną czynność preferencyjną na rzecz nabywcy lub odbiorcy
    towaru, usługi lub świadczenia, podlega karze pozbawienia wolności od
    3miesięcy do lat 5.

    Tylko w praktyce nie za bardzo wiadomo, za co konkretnie ordynator
    bierze kopertę i w tym jest problem. Szkody majątkowej raczej nie
    wyrządza, bo NZ to rozlicza. Najprędzej byłaby to niedopuszczalna
    czynność preferencyjna.

    --
    Robert Tomasik

  • 58. Data: 2019-12-28 16:13:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.12.2019 o 13:18, J.F. pisze:

    > No raczej tak, bo lepiej zeby Twoja opinia byla zgodna z opinia
    > Prokuratora Generalnego :-)

    A czemuż to?

    > Ale widze, ze sprawa istotnie jest skomplikowana

    > Ale przeciez przyjmie naleznosc "przychodnia prywatna sp. z o.o." .
    > Albo "spoldzielnia lekarska".

    Korzyść majątkowa jest dla "siebie lub kogoś innego" :-)

    > Poza tym - to by musial NFZ limity przyjec zniesc, bo gdzie ma sie
    > pacjent leczyc?  :-)

    Moja koncepcja nie usuwa prywatnej s lużby zdrowia. Tylko próbuje
    wymusić podział.

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2019-12-28 16:20:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Dec 2019 16:13:11 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A czemuż to?

    Bo potem bedziesz winny naduzycia, albo zaniedbania, albo zlej porady
    :-)

    > Moja koncepcja nie usuwa prywatnej s lużby zdrowia. Tylko próbuje
    > wymusić podział.

    Ale kto by sie leczyl prywatnie, gdy obok ma "za darmo".

    Poza tym czy nie lepiej byloby, gdyby wlasnie bylo wymieszane?
    Przynajmniej ceny bylyby znane i rynkowe.

    No i taki niuans - nie masz ubezpieczenia, chcesz isc do szpitala,
    zaplacic prywatnie ... i slyszysz "prywatnie nie obslugujemy,
    najblizszy prywatny szpital 100km dalej".

    J.

  • 60. Data: 2019-12-28 16:58:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.12.2019 o 13:37, cef pisze:

    > Zdefiniuj co to jest świetlana przyszłość, to może
    > się zdecyduję na zakład.

    Bolanda będzie potęgą na Ziemi, do Bolanda będą przyjeżdżać ludzie, nie
    dlatego, że są uciekinierami i są zmuszani do relokacji, tylko dlatego,
    że w Bolanda będą najlepsze warunki do życia, Bolanda będzie twórcą
    nowego prawa na Ziemi:)