  • 1. Data: 2005-02-15 15:28:50
    Temat: Kolega w wiezieniu
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Mam kolege poszedl odsiadywac wyrok...
    Chce go odwiedzic ale nie wiem jak to zrobic ? czy potrzebuje specjalnej
    przepustki ? gdzie isc i co zrobic ?

  • 2. Data: 2005-02-15 16:32:30
    Temat: Re: Kolega w wiezieniu
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Mam kolege poszedl odsiadywac wyrok...
    > Chce go odwiedzic ale nie wiem jak to zrobic ?

    Dać się tez wsadzic ;-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-02-15 18:14:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze ustal, czy on odbywa karę pozbawienia wolności, czy jest
    tymczasowo aresztowany. To jest zasadnicza kwestia. W wypadku tymczasowego
    aresztowania jako kolega masz raczej znikome szanse na załatwienie widzenia.
    W wypadku pozbawienia wolności pismo pisze się do Dyrektora Zakładu Karnego.
    Ale jako kolega masz niewielkie szanse, choć przynajmniej nie zerowe.

  • 4. Data: 2005-02-15 18:35:06
    Od: "Reader" <m...@i...pl>

    Zmień sobie nick, jest żałosny w stopniu co najmniej tak jak twoja
    odpowiedź.

    pozdrawiam
    Reader

  • 5. Data: 2005-02-15 20:51:33
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jako kolega masz niewielkie szanse, choć przynajmniej nie zerowe.

    Czy są jakieś przepisy określające kto może odwiedzać pozbawionych wolności?
    Czy są jakieś procedury odnośnie widzeń? Przykładowo chodzi mi o to czy
    widzenia odbywają się przez szybę, czy w pokoju widzeń, czy rozmowy są
    rejestrowane, czy nadzór jest przy pomocy stojącego strażnika, czy może
    kamery...
    Chociaż zdaję sobie sprawę że sektor więziennictwa jest niedofinansowany i
    środki techniczne mogą być ograniczone.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 6. Data: 2005-02-15 21:12:43
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

> [...]
    Karnego.
    > Ale jako kolega masz niewielkie szanse, choć przynajmniej nie zerowe.

    2 lata pozbawienia wolnosci za wypadek ze skutkiem smiertelnym. To zaden
    kryminalista. Bylo nas trzech zawsze trzymalismy sie razem. Prawdziwi
    przyjaciele. Tylko ze pewnego dnia do auta wsiadlo tylko dwoch beze mnie, a
    jeden z nich juz zywy z auta nie wyszedl...
    Ciezka sprawa, czyli pisemko do pana dyrektora hmmm no to cos sie naskrobie.

  • 7. Data: 2005-02-16 09:21:09
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Pax wrote:

    > Ciezka sprawa, czyli pisemko do pana dyrektora
    > hmmm no to cos sie naskrobie.

    Wydaje mi sie, ze to Twoj kolega pisze prosbe
    do dyrektora ZK o wpisanie Cie na liste widzen.

    Dominika
    --
    unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
    http://rakowska.pl/