    From: "Pax" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolega w wiezieniu
    Date: Tue, 15 Feb 2005 22:12:43 +0100

    news:cute67$jce$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po pierwsze ustal, czy on odbywa karę pozbawienia wolności, czy jest
    > tymczasowo aresztowany. To jest zasadnicza kwestia. W wypadku tymczasowego
    > aresztowania jako kolega masz raczej znikome szanse na załatwienie
    widzenia.
    > W wypadku pozbawienia wolności pismo pisze się do Dyrektora Zakładu
    Karnego.
    > Ale jako kolega masz niewielkie szanse, choć przynajmniej nie zerowe.

    2 lata pozbawienia wolnosci za wypadek ze skutkiem smiertelnym. To zaden
    kryminalista. Bylo nas trzech zawsze trzymalismy sie razem. Prawdziwi
    przyjaciele. Tylko ze pewnego dnia do auta wsiadlo tylko dwoch beze mnie, a
    jeden z nich juz zywy z auta nie wyszedl...
    Ciezka sprawa, czyli pisemko do pana dyrektora hmmm no to cos sie naskrobie.