    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks pracy -urlop
    Date: Fri, 9 Sep 2005 10:14:14 +0200
    Sender: r...@v...pl@213-238-102-65.adsl.inetia.pl

    > Jeśłi ktoś się orientuje to niech mi pomoże. Od 1 sierpnia 2004 roku
    > zacząłem prace w pełnym wymiarze godzin, do końca roku wykorzystałem 8 dni
    > urlopu.

    czyli tyle ile ci przyslugiwalo

    Od 16 lutego 2005 roku zacząlem prace w innym zakładzie .

    a co od stycznia do 16 lutego ? za ten okres w starej pracy przyslugiwalo ci
    proporcjonalnie 2-3dni (no dokadnie 2,5 nie wiem w ktora strone zaokreglic).

    W 2005 roku
    > w nowej pracy wykorzystałem 10 dni urlopu. Ile mi jeszce zostało. Osoba
    > odpowiedzialna za kadry w naszym zakładzie mówi że mam tylko 2 dni. Jestem
    > po studjach wyższych i przysługuje mi 20 dni. Jak to jest??

    Na caly 2005 masz 20 dni i amen.. jesli wykorzystales 10 a nie chca ci uznac
    tych niewykorzystanych z starej pracy (2-3) dni to masz jeszcze 7-8 dni. Cos
    ta osoba od kadr nie zdaje sobie spray chyba ze kodeks sie zmienil !!!!!!
    Zmienil sie juz dawno .. !!!