  • Data: 2011-06-17 14:32:16
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-17 15:44, Bhastek pisze:

    > Choćby dlatego, że Polaczek cwaniaczek uzna, że przepis 40 km/h koło szkoły
    > to bzdurny przepis i on pojedzie 80.
    > I wielu takich mądrzejszych od ustawodawcy zabiło siebie (pół biedy) lub
    > innych.
    > Ty pewnie jesteś zdroworozsądkowcem (nieskromnie powiem, że ja chyba też),
    > ale naprawdę wielu innych nie jest.
    > I dlatego są przepisy:)
    Nie. Absolutnie nie zgadzam się z Tobą (choć niegłupio gadasz).
    Gostka, któren łamiąc 40-kę koło szkoły zabije dzieciaka należy
    publicznie powiesić, na tymże osiedlu. Jak zabije tylko siebie, to
    wystarczy tylko nagłośnić i zamieścić fotki.
    To nauczy pozostałych.
    500zł mandat za przekrocznie 40-ki stawianej byle-gdzie wg uznania (qjm)
    urzędnika - nie nauczy.

    > Chyba nie ma nikogo na świecie kto nigdy nie złamał przepisu - ale prosta
    > zasada, łamiesz przepis - adekwatna kara.

    Klucz tkwi w "adekwatna" ;)

    > pozdr.

    I wzajem :)

    --