    From: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Date: Fri, 17 Jun 2011 15:14:56 +0200

    news:itfivb$nvr$1@news.onet.pl...

    > Czyli uważasz, że istnieją przepisy bez sensu. O to mi tylko chodziło.

    OCZYWIŚCIE, że uważam, że niektóre są bez sensu. Od tego mam głowę, żeby
    analizować. Ale nie uważam, że warto przepisy łamać, nawet te bez sensu (bo
    jest społeczne przyzwolenie). Po pierwsze dlatego, że jeśli kogoś zabiję na
    drodze to tylko ja jestem za to odpowiedzialny , po drugie jeśli mnie złapią
    to zapłacę (a jestem skąpiec). W każdym razie jeśli złapie mnie policja (a
    zdarzyło mi się może z 3-4 razy od 1998 roku) to nie dyskutuję nad
    sensownością przepisu. W przeciwieństwie do niektórych kretynów, których
    można usłyszeć w "uwaga pirat".
    Reasumując: o bezsensowności przepisu to tylko moja prywatna opinia, która
    nie zwalnia mnie od przestrzegania go i odpowiedzialności.A Ty stwierdziłes,
    że dobrze olewać przepisy bez sensu (w Twoim mniemaniu bez sensu).

    > --
    > Liwiusz
    pozdr.
    --