  • Data: 2013-06-04 01:44:28
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 3, 8:34 pm, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

    > A jednak działa wstecz.

    To tym gorzej dla prawa?

    > Bo jest zbudowane na BŁĘDZIE, na KŁAMSTWIE. Tyle, ze nieuświadomionym.

    Ale ja tylko podpowiadam mężczynom ewentualną linię obrony.
    Także aktywistom antyfeministycznym na jakiej podstawie zmienić prawo.
    Ponieważ jeżeli jakiś zapis w kodeksie godzi w zasadę, że "prawo nie
    może działać wstecz" to chyba może zostać zaskarżony do Trybunału
    Konstytucyjnego?

    > poza tym dzięki temu kłamstwa osiągnęliśmy taki poziom rozwoju
    > technologicznego, że w krótkim czasie - kiedyś nie do pomyślenia -
    > możemy przedyskutować wszystkie wątpliwości. Wystarczy mieć otwarta
    > głowę i nie upierać się przy "jedynie słusznym" punkcie widzenia. :)

    Popieram, wszak to co powiedziałeś to powszechna i uniwersalnie
    słuszna zasada.