  • Data: 2013-06-04 01:32:11
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 3, 8:11 pm, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

    > A gdzie ja napisałem cokolwiek o ślubie, he...?

    Oj, wydawało mi się że piszesz o potrzebie stworzenia powszechnych
    podstaw do uczciwych związków między kobietą a mężczyzną.

    > Ale to oznacza ich poniżanie, w tym wzajemne kobiet...

    Teraz to mężczyźni są poniżani jeżeli wpadną w pułapkę "tej jedynej".
    Sam przecież to konsekwentnie wykazujesz w treści swoich postów.

    > ... i prowokowanie do rywalizacji. A rywalizacja oznacza przemoc czyli
    > walkę, od czego chcę uwolnić zarówno kobiety jaki mężczyzn. Gdyż przemoc
    prowadzi do samozagłady.

    To piękna idea ale ja tylko podpowiadam mężczyznom jak się bronić w
    tej sytuacji która póki co jest, tak pragmatycznie.
    To niezbędne żeby gatunek ludzki przetrwał w obecnych warunkakch.