  • Data: 2013-06-04 01:22:05
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 2, 6:08 am, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    > To nie wiedziała wcześniej, że ma do czynienia z "idiotą"?

    Ależ wiedziała! Tylko potem w trakcie realizacji swej decyzji nagle
    odkryła, że ma lepszą ofertę :)
    Tak więc niczym się to nie różni od nieuczciwych zachowań w biznesie
    itp.

    > Przepraszam, ale WSZĘDZIE, na każdym kroku wymaga sie od nas
    > ODPOWIEDZIALNEGO podejmowania decyzji.

    Otóż to. Ale kobiety wywalczyły sobie immunitet od odpowiedzialności
    za swe decyzje :)

    > Jeżeli kobieta NAJPIERW decyduje, że CHCE tego mężczyzny (i chce seksu
    > z nim), całkowicie DOBROWOLNIE mu POZWALA na rozpoczęcie czynności
    > seksualnych i stosunku seksualnego - a NAGLE W POŁOWIE jego trwania
    > ODRZUCA GO i mówi nagle, że NIE!

    To tak jakbyś w miesiąc po podpisaniu umowy biznesowej nagle ją zerwał
    bo zauważyłeś, że masz lepszą okazję.

    > To w ogóle sprawa bardzo delikatna, i łatwo można wykazać naukowo, że
    > meżczyzna którego zmusza się BRUTALNIE przerwać stosunek płciowy tuż
    > przed orgazmem może się nabawić NERWICY SEKSUALNEJ, oraz innego
    > rodzaju traumy wynikającej np. z PONIŻENIA.

    W sumie mężczyźni mają delikatniejsze zdrowie i fizyczne i psychiczne
    od kobiet. Tak więc to oni już raczej muszą otrzymać specjalne
    traktowanie od wymiaru sprawiedliwości jeżeli ktokolwiek...

    Ano :-|