  • Data: 2013-05-19 09:30:53
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-18 21:06, LeoTar pisze:

    > Odsłonięcie dekoltu to czy krótka spódniczka to jeszcze nie
    > prowokacja. Prowokacja to zachowanie, które mówi : jestem gotowa,
    > spróbuj mnie wziąć.A za chwilę potem odmowa, która jest poniżeniem
    > faceta,pokazaniem mu że jest tylko psem, którego można pogonić. I
    > zapisania tego w prawie chcą demonstrujący. To ma być usankcjonowanie
    > lekceważenia mężczyzn przez kobiety. Więc na takie coś zgody byc nie
    > może.

    No dobra, widzę że czujesz się w jakiś sposób pokrzywdzony przez
    prowokatorkę, a więc czego oczekujesz, jakiejś zmiany prawa która by ci
    pozwoliła żądać zadośćuczynienia za takie potraktowanie. Czy może prawa
    wyegzekwowania siłą obiecanek prowokatorki?
    Bo ja nie widzę sensownego rozwiązania tego problemu, chyba jedyne co
    nam pozostało to się z tym pogodzić. I tak nawiasem - Pamiętasz sprawę
    europosła Samoobrony, któremu zarzucono zgwałcenie prostytutki
    zamówionej do hotelowego pokoju?