eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 16:57:35
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    wiadomości news:e1j2e7$im6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
    > Cię nie wyrzucił z wagonu.

    Ale ten przypadek jest z goła odmienny. Klient zrezygnował z usług, a Ty
    mu je na siłę świadczysz. Czemu tak się wzbraniasz przed odcięciem dostępu?
    Wygląda na to, że z góry umyśliłeś sobie, że mu te usługi dalej, wbrew jego
    woli będziesz świadczył.
    Załóżmy, że pójdziesz do sądu, a twój klient powie, że nachodziłeś go,
    aby jeszcze się zastanowił i zostawiłeś mu na miesiąc łącze, aby przemyślał
    sytuację. A gdy pomimo to nie zmienił swojej decyzji, zacząłeś domagać się
    za ten okres pieniędzy. Komu sąd da wiarę?

    > Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
    > odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?

    Nie należy się, jeśli automat jest niesprawny, to wina leży po stronie
    właściciela stacji.

    > Jesteś lekarzem, leczysz po ustalonych wg umowy godzinach pracy.

    No i? Ale umowę masz chyba z pracodawcą, a nie pacjentem?
    >
    > Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
    > przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
    > zapłaty?

    A dlaczego za zaniechanie i oopieszałość providera ma odpowiadać
    abonent?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1