  • Data: 2006-04-12 18:08:52
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Nie należy się, jeśli automat jest niesprawny, to wina leży po
    > stronie właściciela stacji.

    A jak to się ma do sytuacji gdy chcemy wybrać z niesprawnego automatu
    bankomatego 100PLN a on nam wypłaca 1000PLN? O ile mi się nic nie
    pochrzaniło to zdaje się, że były ostatnio wątki mówiące o tym, że
    przywłaszczenie wydanej sumy jest bezprawne.

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ http://larch.nazwa.pl ]