    From: "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiosk ruchu
    Date: Fri, 27 Feb 2004 19:46:21 +0100

    dziekuje za odpowiedz na moje pytanie
    mam jeszcze pare pytan i mam nadzieje ze bedziesz mogl mi odpowiedziec
    mieszkam w 20.000 tysiecznym miasteczku wiec nie bede orginalna z tym
    pomyslem bo juz jest pare kioskow i dlatego mam watpliwosci czy taka
    dzialalnosc moze dac przyslowiowy chleb. ja w tej chwili nie pracuje i
    szukam wyjscia z sytuacji. ile trzeba zainwestowac w takie przedsiewziecie
    zaczynajac od podstaw.
    nie wiem tez czy lepiej byloby zarejestrowac ta dzialalnosc na siebie czy na
    meza ktory pracuje zawodowo. jezeli bym zarejestrowala dzialalnosc na meza
    to czy on moze mnie zatrudnic czy wtedy lepiej zebym ja bym pracowala na
    czarno. musialabym ta dzialalnosc prowadzic sama i czy to jest mozliwe, czy
    trzeba miec kogos do pomocy.

    jola