  • Data: 2013-08-21 21:17:09
    Temat: Re: Kiedy można usunąć wrak samochodu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2013 21:03, (Tom N) pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek w

    > Dlaczego sugerujesz, że autor wątku jest idiotą?

    Akurat nie trzeba być idiotą, żeby nie znać tego przepisu, bo on mało
    popularny jest.

    > Gdyby to było skrzyżowanie to by napisał, że to skrzyżowanie, a nie pisał o
    > drodze osiedlowej...

    Pisał o skrzyżowaniu drogi osiedlowej z ulicą. Nie wiem jak definiuje
    ulicę i jak definiuje drogę osiedlową, ale czemu sugerujesz jakoby to
    nie było skrzyżowanie, to nie wiem. No chyba że założyć, że jest to
    nieoznakowana droga wewnętrzna, bo faktycznie droga wewnętrzna nie
    tworzy skrzyżowania. Tylko nie umiem doszukać czy nieoznakowana też.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek