    Date: Wed, 21 Aug 2013 20:51:58 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy można usunąć wrak samochodu?

    W dniu 21.08.2013 15:40, Zbynek Ltd. pisze:

    > Hmmm... Wydaje mi się, że opis przedstawiłem zgodnie z rzeczywistością.
    > I że samochód zaparkowano prawidłowo. Nie pisałem nic o zakazie
    > parkowania na chodniku, bo nie ma tam takowego zakazu.

    Ale jest coś o odległości mniejszej niż 10m od skrzyżowania. Tak, wiem,
    wszyscy tak parkują (podobnie zresztą jak wszyscy parkują w strefach
    zamieszkania i niby nic się nie dzieje[1]), bo w tym cudnym kraju
    inaczej się nie da... No ale to, że coś działa, to niekoniecznie zgodne
    z prawem.

    [1] chyba że to taka strefa, jak była postawiona przez bodajże pół roku
    koło TN w Zabrzu, gdzie właśnie postawiono ją dla ułatwienia rypania
    mandatów za parkowanie do rzyci (tam bardzo poniekąd słusznego rypania
    mandatów, bo kilka metrów dalej jest byczy parking z wolnymi 70% miejsc
    parkingowych)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek