  • 1. Data: 2004-10-31 11:06:50
    Temat: Kazus w południe :-)
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    późno wstałem...

    Mariusz G. w pozwie skierowanym przeciwko Annie J. żada zakazania pozwanej
    przejazdu przez należącą do niego nieruchomosć. Pozwana wniosła o
    oddalenie powództwa podnosząc, że musi przejeżdząć przez działkę powoda,
    bo mostek nad rowem na drodze prowadzącej bezpośrednio do jej działki ma
    za małą nośność i nie pozwala na przejazd cięzkich pojazdów odbierajacych
    wytwarzane przez nią produkty rolne. Powołała sie przy tym na zasady
    współzycia społecznego.
    Zaprojektować orzeczenie.

    --
    Falkenstein

  • 2. Data: 2004-10-31 20:15:13
    Temat: Re: Kazus w południe :-)
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2004 12:06:50 +0100, Rodrig Falkenstein
    <r...@g...pl> napisał:

> [...]
    > działki ma za małą nośność i nie pozwala na przejazd cięzkich pojazdów
    > odbierajacych wytwarzane przez nią produkty rolne. Powołała sie przy tym

    hmmm, nikt się nie poczuwa? A rozwiązanie proste jak drut...

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-31 23:59:31
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > hmmm, nikt się nie poczuwa? A rozwiązanie proste jak drut...

    Tak proste że rozwiązywanie takich kazusów jest poniżej naszej godności ;)
    Wymyśl coś bardziej trudnego.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-11-01 21:55:53
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > hmmm, nikt się nie poczuwa? A rozwiązanie proste jak drut...

    moja proba ofpowiedzi nie doszla wiec ponowie

    1. zakazuje przejazdu
    2. zasadza koszty gdy o to wnosil

    gdy ustanowi droge konieczna to bedzie jezdzic

  • 5. Data: 2004-11-01 22:09:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Oct 2004, Rodrig Falkenstein wrote:
    [...]
    > + hmmm, nikt się nie poczuwa? A rozwiązanie proste jak drut...

    ...to go rozwiń ! :)
    A w ramach próby odpowiedzi... czy wolno samowolnie "narzucac
    sluzebnosc" ?? Chyba nie. No to o co chodzi - sluzebnosci nie
    ma, jest naruszenie prawa...

    pozdrowienia, Gotfryd