  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Kazus allegro
    Date: 30 Aug 2005 22:06:04 +0200

    Sprzedawca Allegro napisał(a):

    > Jako doświadczony allegrowicz (sprzedawca), wystawiłem ok. 2 miesiące temu
    > kolejną rutynową aukcję. Była to oferta nowego telefonu komórkowego wartego
    > 750zł.

    Jako doświadczony allegrowicz wysłałeś przedmiot warty 750 zł Pocztą Polską
    bez ubezpieczenia??? Czy możesz podać swój nick na allegro tak abym mógł go
    dopisać do mojej blaclist na allegro?

    Merytorycznie do rzeczy podchodząć strona: "o mnie" nie jest nijak związana
    z opisem transakcji i zawieraną za pośrednictwem allegro umumowie - równie
    dobrze mogłeś napisać, że zasady wysyłki opisane są w ogłoszeniu jakie
    wywiesiłeś na płocie u wójta w Wółce Górnej - tak więc jeżeli odpowiedniej
    informacji o tym, że klient musi Ciebie poinformować o tym, że życzy sobie
    abyś wysłał do niego paczkę przesyłką ubezpieczoną nie było na stronie
    auckji, to sprawę w sądzie możesz przegrać.

    j.