    Date: Sat, 04 May 2013 17:30:51 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu

    W dniu 2013-05-03 23:25, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Potrafisz wskazać miejsce, w którym ja postuluję zniesienie karania
    > kazirodztwa? Ale jeśli już Ci tak zależy, to spokojnie znajdę cały
    > szereg przepisów karnych, które w mojej ocenie są zbędne i spokojnie
    > dałoby się to zastąpić innymi formami represji.

    Owszem, istnieją zbędne, czy niewłaściwe przepisy karne, ale mam
    nadzieję, ze jako kryterium do zniesienias ich nie stosujesz ogladu, ze
    nalezy je znieść, ponieważ, cyt.: "w sumie dorośli ludzie powinni
    wiedzieć sami, że to w sumie niebezpieczne dla" innych...
    ;-))

    Dla kazirodztwa jedynie tę przesłanke uznałeś z właściwą i
    wystarczająca, aby zastanawiać się na zniesieniem jego penalizacji.