  • Data: 2013-04-28 09:33:54
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-28 01:07, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 28.04.2013 00:11, Robert Tomasik pisze:
    > /.../

    > A jeśli chłopak ma przyrodnią siostrę - ten sam ojciec, matki różne. I
    > ta siostra ma swoją siostrę po tej samej matce ale inny ojciec to ta
    > siostra jest siostrą siostry tylko czy siostrą tego brata też?

    Lekarze do Szwejka:
    - Czy potrafił by pan obliczyc przekrój kuli ziemskiej?
    - Nie umiałbym, proszę panów. Ale i ja mam dla panów zagadkę. Jest dom o
    trzech piętrach, każde piętro ma osiem okien. Na dachu są dwa dymniki i
    dwa kominy. Na każdym piętrze mieszkają dwaj lokatorzy. A teraz
    powiedzcie, panowie, którego roku umarła matka stróża?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.