  • Data: 2013-04-28 15:55:35
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:klj86u$9s4$1@dont-email.me...
    > "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
    >
    > wzglednie po ew. urodzeniu dziecka mozna ustalic ojca na podstawie
    > badan genetycznych, inaczej zostaja srodki mniej lub nielegalne

    Ojca oczywiście. Ale czy z tego wynika, że rodzice obcowali płciowo? Facet
    mógl dziewczynie dać spermę, a ta są ją sama umieściła we właściwym
    miejscu. Uważasz to za absolutnie nieprawdopodobne? Ona i on odmawiają
    zeznań. Udowodnisz na podstawie urodzenia dziecka, że obcowali płuciowo? Bo
    moim zdaniem nie da się.