  • Data: 2013-04-28 15:48:31
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
    news:klj2cu$l1h$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tak mi się jeszcze nasunęło... Czy to co piszesz znaczy, że ewidentne do
    > udowodnienia jest tylko wtedy, gdy jedna strona jest ofiarą i będzie
    > chciała zeznawać przeciw swemu "prześladowcy"?

    Wiesz, w praktyce ciężko udowodnić, co się dzieje między dwoma dorosłymi
    osobami, jak zostają same w pokoju. Mogą uczyć się angielskiego, oglądać
    znaczki, albo ... robić coś innego. Co więcej zauważ konstrukcję przepisu
    karnego. "Kto dopuszcza się obcowania płciowego (...)". Jak będą siedzieć
    na kanapie i trzymać się za ręce, to już obcują? A jak się pocałują? Wiesz,
    tu jest strasznie śliska granica. Możesz przykładowo zabezpieczyć na ich
    odzieży mikroślady wskazujące na to, ze sie dotykali, a oni zeznają, że
    walkę w parterze SAMBO trenowali i nic tak nie udowodnisz.

    Znam kilka takich wypadków, kiedy to rodzice chcieli na siłę udowodnić coś
    :-) I jak się młodzi nie złamali, to tak naparwdę nigdy nie uda się
    dowieść, o co chodzi.