  • Data: 2010-03-09 12:01:17
    Temat: Re: Kazirodztwo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-03-2010 12:04, Herald pisze:

    > A potrafisz wskazać te "aspekty medyczne"?
    > Nie ma takich. Tylko sama propaganda.

    Ta, a szczepionki na polio powodują bezpłodność w Afryce.

    > Spójrz wstecz i zobacz rody królewskie i inne "z góry" :)
    > Aby była czysta krew i zdrowe "geny" kopulowano w ramach związków
    > kazirodczych.I raczej nie było frankensteinów :)

    Polecam zapoznanie się z historią rodu Habsburgów.
    Padaczka, hemofilia (zwana przez wieki "chorobą królów", ciekawe
    dlaczego?), permanentne kłopoty z donoszeniem ciąży (Habsburżanki roniły
    na potęgę), tzw. habsburski podbródek (deformacja kości - bardzo długi i
    wystający podbródek, słynęli z niego zwłaszcza Habsburgowie hiszpańscy).

    Ogólnie piękny przykład do czego prowadzi chów wsobny.

    Swoją droga możesz nam podać, gdzie się doktoryzowałeś w dziedzinie
    genetyki i gdzie są opublikowane wyniki Twoich badan, obalające tą całą
    propagandę?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813