  • Data: 2010-03-09 18:19:03
    Temat: Re: Kazirodztwo?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-09 18:42, JacekG. pisze:
    > Traktowałem grupę pl.soc.prawo jako bardzo pomocną i przydatną z bardzo
    > rozsądnymi radami, niestety niektóre wypowiedzi są jakieś dziwne na
    > przykład w tym wątku. Wytłumaczenie jest jedno, jak powszechnie wiadomo,
    > pochodzimy od Ewy i Adama,

    Z całym szacunkiem, ale to "powszechnie wiadomo" to tzw. wersja KK.
    Równie powszechnie wiadomo, że Darwin twierdził iż człowiek pochodzi od
    małpy (po niektórych nawet widać że dopiero kilka pokoleń temu zeszli z
    drzewa). Więc z tą powszechnością to bym się jednak wstrzymał, skoro nie
    ma ustalonej jednoznacznie wersji wydarzeń.
    Natomiast hasło "chów wsobny" oddaje dość dobrze problem.
    --
    MZ