    Subject: Re: Katastrofa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sat, 25 Jan 2020 12:18:33 +0100

    W dniu 25.01.2020 o 11:15, Shrek pisze:

    > Trochę niepotrzebnie mieszasz w to politykę.

    Na szczęście tylko trochę ;)
    To, że takich ludzi można spotkać również w policji, to trochę wina
    polityki. A trochę tego, że żyjemy wśród takich ludzi i to tolerujemy.
    Ci policjanci, politycy, to nasi znajomi, rodzina itd.

    I nie jestem bez winy. Ostatnio na jakimś luźnym spotkaniu jeden ze
    znajomych stwierdził, że "rządzący światem już dawno mają lek na raka,
    ale go ukrywają żeby kontrolować społeczeństwo" (czy jakoś tak), ja
    oczywiście wypaliłem "o czym ty pierdolisz?", ale kilku innych
    zareagowało "to całkiem możliwe"...
    Nie kontynuowałem dyskusji, bo pewnie straciłbym tych znajomych :)
    Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie znalazł się w takiej sytuacji.
    (Potem się zastanawiałem, na kiego grzyba mi tacy znajomi?)

    Ale tak to się właśnie kręci.

    Pozdrawiam
    Piotr