  • Data: 2004-02-06 15:31:07
    Temat: Re: Kasowanie biletów
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> wrote in message
    news:c00b0q$4nk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Szanowni Państwo!
    > Zdaję sobie sprawę z tego, że poniższe rozważania mogą się wydać
    (nawet
    > bardzo) kontrowersyjne.>
    [ciach]

    Odpowiadając na twój list wykonałem na twoją rzecz usługę. Udzieliłem w
    ostatnim zdaniu fachowej porady lekarskiej..
    Zapłatę za wykonaną usługę w wysokości 10 zł, proszę przelać na moje konto.
    A i nie zapomnij pobrać od banku opłaty za wypełnienie druczka przelewu,
    wszak wykonałeś pracę na rzecz banku.
    A, jeszcze jedno. Gybyś jednak zdecdował się zapłacić mi w gotówce, to nie
    zapomnij obciążyć banku za obsługę bankomatu.
    Jednym słowem: popieprzyło cię.