  • Data: 2011-04-06 10:45:23
    Temat: Re: Karty miejskie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:inhafi$guq$...@n...onet.pl...
    > Można by uznać, że nawet bilet okresowy trzeba kasować po wejściu. Nie bardzo
    > jednak widzi mi się karanie za nieskasowanie przed wyjściem :)

    Niby dlaczego. Skoro wykupuję miesięczny i mogę na nim jeździć każdą linią o
    każdej godzinie to czemu obecny papierkowy mam kasować (dotychczas kupowałeś i
    wyjmowałeś dopiero przy kontroli). Skoro masz napisane w jakim okresie możesz
    jeździć do woli to czemu w wersji "e" utrudniają i dają dodatkowe kary (na
    jakiej podstawie?).

    > A tak poważnie: urzędnicy mają to do siebie, że lubią wiedzieć. Im więcej, tym
    > lepiej.

    Jeszcze brakuje, aby wiedzieli jak to mówię: "numer buta, długość fi*ta".