  • Data: 2011-04-06 19:23:59
    Temat: Re: Karty miejskie
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zrobienie tego będzie kara w wysokości 10 zł. Nasuwa się więc takie
    > pytanie: jakim prawem chcą karać w wysokości 10 zł, skoro osoba ma
    > wykupiony bilet?

    To trochę tak jak z jazdą bez prawka przy sobie - niby masz prawko, ale
    nie okażesz, to dostaniesz mandat. I jakoś to nikogo nie dziwi ;)...
    "Skasowanie" (przyłożenie) biletu (karty) do czytnika, można porównać do
    "okazania biletu do kontroli". Uważasz, że posiadanie biletu, ale
    nieokazywanie go, jest OK? :)

    Nie wnikam w to, czy pomysł jest dobry, czy nie itp.. Ale po prostu, nie
    wydaje mi się to jakieś strasznie dziwne, żeby ludzie musieli przykładać
    e-kartę do czytnika wchodząc do autobusu ;)... .

    Konop